2. srp 2009.

japanski most (put za Tuzlu)

pravo je Doboj

desno su: bolnica, Pijeskovi i
kukuruzi ;)



lijevo su soliteri







Broj komentara: 19:

  1. Ovo je novi put za Tuzlu. Most su izgradili Japanci.
    Gledamo prema Doboju.

    Sutra smo na mostu, a prekosutra u kukuruzima.
    Šalim se ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, nemoj sad da ti porucim da mi po busu posaljes punu torbu kukuruza! ;-) :-P

    Ja cu tebi lubenice...hehe. I sok on Lychee (ili kako ti ono na njemackom rece da se zove)..Ovdje je Lychee. Evo, pogledaj (rekoh ja da sam imao izbornu iz biologije, hehe) kako Ameri uzgajaju i vino prave od ovog voca.

    http://www.youtube.com/watch?v=KimLlOtbyXc

    Eto, dodjosi Japanci i napravise ljudi most. I svaka im cast. Treba te donatore (ako ih ima) svakako za ovakve stvari traziti. Za puteve, zeljeznice, ostalu infrastrukturu...jer valjda ce se nekad i domaci politicari sjetiti da i oni nesto sami naprave...Putevi su cudo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dole su kukuruzi Zubak, Japanci su bili galantni pa je most malo veći, ne ide on samo preko rijeke ;)

    Bosna je dole :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mure, što si me obradovao linkom!
    To je to voće! Mi smo ga zvali ličis.
    Jel` ima kod vas da se kupi?
    Ako ima, kupuj samo crveno, što je kora crvenija, to je zrelije. Onako zagasita crvena boja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa skont'o sam odmah o cemu se radi kad si onomad govorila o tome. Ima ga, ali podugo ga nisam vidio. Ovdje ga drito iz Kine dovoze. Vecinom u jesen ga ima u izobilju.
    A sok se moze uvijek naci u ovim prodavnicama koje prodaju slicne produkte (indonezijske, kineske i hindustanske radnje).

    Na pijaci ga bude isto tako u izobilju. Jedina mana je da se brzo kvari i moras biti brz u "unistavanju". :-) Uhvati se kao neka budj na kori..
    "Unistavnje" naravno nije problem, hehe...samo cujes zveket kospica po zdjeli :-)

    Odosmo mi sa infrastrukture na vocarstvo. Neka nam oproste korisnici na uzurpiranju teme...

    OdgovoriIzbriši
  6. majo ubrzo dolazim u doboj i obecavam ti , ako nadjem , donijet cu ti te japanske sljive

    OdgovoriIzbriši
  7. Pusti sad infrastrukturu hahaha

    Slušaj, mi smo kupovali u supermarketu, i to kupimo malo, 200-300 g.
    I do kuće pojedemo. Dobro, to samo kad nam se puno jede :)
    Sočno je voće, pa nije praktično da se jede na ulici, jedino ako možeš oprati ruke negdje, onda je ok.
    Ali, lako se guli, to mu je isto dobra osobina.
    Košpa se ne sjećam. Provjeri kad se na jesen pojavi. Ovdje nema da se kupi. Jednom sam vidjela u BmD - u, ali je bio suh, nije to to.
    I ne valja svaki, moraš znati koji je zreo, a da bi to znao, prvi put kad dođe uzmi 100 g, al` obavezno stavi jedan roza, jedan svijetlo crveni i jedan crveni. Koji bude najslađi kupi još te boje :)
    Tako sam ja radila ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Majo, posljednju godinu je jedan napitak napravljen upravo od Litschi-ja napravio pravu revoluciju na njemackom trzistu. Radi se o bionadi (pogledaj na www.bionade.de). Napravljena je po jedinstvenoj tehnologiju, potpuno bioloski i po principu fermentacije (kao pivo).Ukupno ima 5 vrsta, najnovija vrsta je od dunje i svi su poludili za napitkom. Cak je i Coca Cola ponudila ogromne pare da kupi licencu, ali kako mi se cini, mala familija koja je vlasnik bionade, nije potkupljiva, barem za sada. Flasica od 3,3 dcl kosta oko 1,30 €. Pravi napitak za tople, ljetne dane. Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  9. Zubak, istovremeno smo pisali :)

    Obećavaš stvarno? ;)
    Stavi ih u neku kutijicu da se ne zgnječe.
    Ne znam imal` ih u julu... a da dođeš u oktobru?
    zezam se :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Haha, idemo o vitalnim stvarima, jel'? Gorucim, fundamentalnim! Dooobro...:-)

    Ma ovdje ga prodaju takvog da odmah po svakoj vocki vidis da je nabrekla od soka! :-) Nema varakanja...
    I jeste, skup je u pocetku cim dodje, ali kasnije ga imas bas jeftino. Kora je fakat kao zilet i odmah do ploda dolazis.

    I kako se ne sjecas kospice bona? Pa glatka je k'o mermer! I povelika..Evo:

    http://en.wikivisual.com/images/2/25/Lychee_600.jpg

    OdgovoriIzbriši
  11. Sad smo Svjetlana ti i ja istovremeno pisale :)
    Ovo je pravi napitak!
    Pogledala sam stranicu bionade, stvarno je extra.
    Ovdje kod nas, se malo vodi računa o zdravoj ishrani, a o sokovima da ne pričam...

    OdgovoriIzbriši
  12. Biće da sam i košpe pojela!
    hahaha

    Zaboravila sam košpe cccc... ali sad se sjećam.

    Znate šta, ostavljajte vi te košpe, pa kad budete dolazili u Doboj, ponesite!

    Mislim da je ovom japanskom mostu suđena blizina tog voća.
    Nije za njega kukuruz ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Haha, ma jednostavnije je da posaljes mail kineskom ministartvu poljoprivrede! Zamoli ih da eksperimentalno posade nekoliko stotina sadnica (koliko zemlje neobradive ima) i mozda i bude nesto od toga...:-)

    "Ja zaboravila kospice..."
    Hahah...:-)

    P.S. Nije Bogme jesen, nego zima kad ga ima (vidi sto se rimuje), i to januar i februar...

    OdgovoriIzbriši
  14. Tako je Mure :)
    Obratiću se ja ministru, bar se do njih sada lako dolazi.
    Jedan klik na mom računaru i pismo je već kod njega :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jest', a on ce ti reci da lici na sok od ruze, pa ce se odluciti na uzgoj ruza, hehe...

    Jao, jesmo ga zadali...16 komentara, a o mostu 3 il' 4, hehe...

    OdgovoriIzbriši
  16. Evo pisma:

    Online veza k`o lepeza
    širi svoja krila,
    jesen bi nam ljepša
    s Vašim voćem bila!


    A on meni odgovori:

    Nije Bogme jesen,
    nego zima,
    kad ga ima!
    Kad kukuruz prođe
    liči će da dođe :)


    Dobar ministar poljoprivrede u Kini :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hahahah, idemoooo!
    A sta ces ako ne bude odobrila vlada Kine?

    Odgovor ljute kineske vlade:

    Sad nas zovete starim znancima
    a most ste pravili sa Japancima!
    Tako nam Zmajevog neba
    takvo nam moljakanje ne treba!

    Dokle god nas nema u infrastrukturalnoj prici
    ne nadajte se da ce vam stici liči!

    I dokle god vam je mio Japan
    i kicasti kikirez
    ovo je nas stav, sasvim javan:
    Liči vam ne salje Kinez!

    OdgovoriIzbriši
  18. Mure, hahaha
    predobro je bilo :)

    OdgovoriIzbriši