21. srp 2009.

ja nas vodim na SLADOLED :)











Broj komentara: 15:

  1. Birajte :)

    Kakva uživancija! Juče u Roterdamu na kafi i lubenici, danas u Doboju na sladoledu :) Gdje ćemo sutra? ;)

    A jest` dobro, ni vize nam ne trebaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svjetlana, pitala sam ovog momka što radi za trouglasti kolač, kaže da se zove šnite.
    Sigurno su krem-šnite ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma vidi je...izgleda punch i cokolada, jel? Hehe...

    A ja rekoh...sumsko voce i citron.
    ;-)

    I sto si mi burek pojela?
    Heheheh...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tek ću da ga pojedem ;)
    Šumsko voće i citron, može, može, a što ne bi i ti punč i čokoladu?

    OdgovoriIzbriši
  5. moja omiljena kombinacija : punch i chokolada. ali, znas sta je interesantno: prije nego sto sam otvorila mivioni stranicu razmisljala sam o tome da li da sidjem u prizemlje i kupim sladoled od belgijske chokolade ili da se uzdrzim od istog. i evo vidi sada. htjela ne htjela, moram!
    odoh!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja punc i ljesnjak !!!! Potpisujem !!!

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala za sldoled. jos da mogu postaviti sliku da se vidi kakav je . uglavnom je Häagen-Dazs Belgian Chocolate i pravo je dobar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, od belgijske čokolade mora biti doooobar! Joj Sanja, Sanja :)
    Pošalji mi sliku na mail i ja ću je staviti na blog.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, Majo. Jednostavno - snite. A gdje je Adnan? Sladoled uvijek.Ja odem najcesce kod Talijana u Düsseldorf, koji prodaju sladoled samo 5 mjeseci,a ostatak godine su na odmoru.I ja bih tako, ali ne ide. Sladoled je prva liga, najbolji koji sam ikada u zivotu jela i nema kakve vrste nema. Moja omiljena vrsta-jogurt amarena. Cijene pristupacne, kugle ogromne.Sliku cu poslati kad me put nanese tamo. Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  10. Neka, neka. Hvala na cokoladi, punchu i ljesnjaku. Ja opet iskljucivo vocne sladolede volim.
    :-)
    Mada...Häagen-Dazs...mmmm...Sanja i Stela? Ne znate ni vi sta valja, hehehe...
    Istovarajte!
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Punc i cokolada!! Moja najcesca kombinacija..moze ponekad i ljesnjak, ma moze sve..

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja volim SVE, k`o Boba :)

    Svjetlana, Adnan je tu, samo što nije bio trenutno u Amaru kad smo mi bili.

    A talijanski sladoledi su ipak najbolji. A tek pica! Tortelini! Tiramisu!
    Uh :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooooooo,ja u sta se blog pretvori,
    sve pogu...;)!
    Nisam mogao da presutim haha!
    Pitaj Adnana gdje su mu slike od ljetos i ako ti dadne,stavi na blog. Reci da sam ja pitao.
    Par puta sam te htio pitati, od toliko slika do sada nigdje Zoku ne skuzi,sad mi se cini na ovoj 1.slici,da je "Zoka sa 2 trebe ;)"!?
    Mure, mojne levatit raju, ja sam neki dan uzeo lubenicu isto tako izgleda, a "k´o trava".
    NASA TRAVA,ne ova holandska,da ko pogresno ne protumaci ;).
    Pozdrav svima, cujemo se,VIDIMO SE ;)!

    OdgovoriIzbriši
  14. Elmo, trebao si kucnuo prstom po lubenici, ili opaliti joj cvoku :-)
    Kad ces (hoces li) dole?

    OdgovoriIzbriši
  15. Elmo, baš lijepo što si se i ti pojavio i što dolaziš :)
    Pitaću Adnana za slike.

    OdgovoriIzbriši