18. srp 2009.

izlazimo iz starog grada




Broj komentara: 8:

  1. Vidite kako je bilo vruće, za sat vremena je bilo još toplije, sigurno preko 35 stepeni.
    A onda je počeo da duva vjetar.
    Naglo je zahladilo. Maloprije je sat pokazivao da je trenutno 17 stepeni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovdje vrane, kako se kaze (?) grakcu (?), jel...sve je sivo, vjetrovito, usukano, kisa lije k'o iz kabla, pa se sav taj red i osjecaj za prostorno uredjenje kojeg ovdje imaju kvari...Evo odnekle dopire i prodorni zvuk auto-alarma kao da zeli da dodatno pogorsa raspolozenje...jah..sta da se radi?

    Nego da se mi tranformisemo preko Enterprise. Imaju oni onaj Holodeck, ili kako ze vec zove...Kad smo vec u starom gradu, hajmo u "Amar", hehe, dok ne prodje ova frtutma...

    OdgovoriIzbriši
  3. Idemo u Amar, i to odmah. Mmmm baš bih mogla sladoled sad, a tamo je dobar, volim punč i čokoladu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. A ja cu moje omiljeno sumsko voce i citron, nakon sto sam maznuo burek, hehe...:-P

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko smo puta tek u Amaru proveli nase neodrzane casove!Osim kafe, za mene najbolje u gradu, tamo smo od Adnana saznavali i najnovije gradske price. Kako se ono zvao trouglasti, zuti, kremasti kolac?
    Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  6. A ti bi i burek, hahaha, Mure, Mure... I ja ću burek!

    Jest` tačno Svjetlana, nemamo čas pa odemo na kolače :)
    A ne znam kako se zvao trouglasti, žuti kolač, al` ga se sjećam :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa nista...ako stignes i okrenes na tu stranu Majo, priupitaj u Amaru. ;-)
    Pijemo kenijadu, ili...?
    :-)

    OdgovoriIzbriši