20. srp 2009.

iz osnovne škole

Slavica Vodenik, Brankica Stanić, ja, Božana Cvjetković i Marija Arsenić

Broj komentara: 8:

  1. Ma vidi joj majice! Jooj, kako se zove ovo pile sa indijanskom trakom i perom iznad glave? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zove se Đeronimo.
    A majica je... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A majica je ona cuvena Majina, sto je bila zagonetka na blogu..iako sam ja bila sigurna da je u pitanju Kalimero, kad ono Djeronimo..

    Boba

    OdgovoriIzbriši
  4. E da..Mure, Bozana-Boba sam ja, nekad, na slici izmedju Maje i Marije. Ne znam da li smo se kad upoznali ili sreli, ali smo istim ulicama sigurno prolazili, zar ne?!

    Pozdravljam mnogo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sasvim sigurno Bobo. "Sibali" smo iste ulice ako nista drugo. Ja sam mislio da si ti jedna druga Bozana (moja komsinica iz Cuprijske), ali nimalo manje radosti, jer imamo jos jednog clana. :-)
    I onda se mozemo i ovako "upoznati".
    Lijep pozdrav, dobro nam (ponovo) dosla i sto bi Cola u pjesmi rekao:
    "Ostani.."
    :-)

    OdgovoriIzbriši