7. srp 2009.

dok je zeleno da odemo na drugi most











Broj komentara: 5:

  1. Donja slika - plava građevina - to su su bazeni, iznad se malo vidi gradina, a ispod su opet kukuruzi... ;)

    Danas je kiša padala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prosle godine hodao sam preko ovog naseg starog mosta sa zeljeznicke prema gradu.
    Pjesacka zona je aman-zaman, sto bi se ono reklo...pukotina milion, armatura strci iz blokova na koje ako stanes na jednom kraju, odskocis na drugom. I prije rata bi se hodajuci ovuda moglo cuti to karakteristicno tok-tok-anje...
    Most pod hitno mora na rekonstrukciju. Dzaba je..vrijeme je ucinilo svoje.

    OdgovoriIzbriši
  3. po nekim informacijama ovaj most nikad nije imao dozvolu............
    te tvoje kineske sljive jos nisam nasao (prije par sedmica su bile u prodaji)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mure, ja sam samo "vrebala" automobile koji projure kroz bare i ušpricaju pješake.
    A bara mali milion..., a od pješaka samo ja!
    Ali, pošto sam spretnost izvježbala svojevremeno na brdu kod solitera, to je bila prava sitnica ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zubak, što nije imao dozvolu?

    Za liči ne brini, pojaviće se kasnije, za par mjeseci.

    OdgovoriIzbriši