29. srp 2009.

Deba, Kiko, Bobo i Zoka







Broj komentara: 12:

  1. 1. slika - Bobo, Luka s gipsom i sa mojim sunčanim načalama i Zoka.

    2. slika - Bobo s porodicom i Kiko s porodicom, i Zoka.

    3. slika - opet porodično, Deba sa suprugom i kćerkom i Bobo sa Lukom.

    OdgovoriIzbriši
  2. zao nam je sto se ove godine necemo zajedno setati...
    Dzenana

    OdgovoriIzbriši
  3. I nama je žao Dženana...
    Veeeeliki pozdrav: Lani, Bojanu, tebi i Peletu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav Bobi,nikako da povezem da je to on,mada se nije mnogo promjenio,jer nemoguce se cek sjetiti kad sam ga vidjela zadnji put.Jeli Luka Bobin sin?Debu sam odmah prepoznala,jesu li oni u Doboju ili su tu na godisnjem odmoru?Voljela bih da sam tamo sto kaze Sanja sada je moguce vidjeti poznate Dobojlije koji najcesce u julu svrate u svoj grad.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma prelijepe slike svugdje...:-)
    Nema covjek nista posebno reci, osim da mu je izuzetno drago da se generacije ponovo susrecu.
    A sad...do zore!
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka cast Majo,
    Super su slike. Samo ti nastavi ganjati poznate po gradu. Luka je presladak, Kikina djeca isto tako, kao i Debina curica. Moram jos dodati da i roditelji izgledaju super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Slađo, Luka je Bobin sin.
    A Deba je povremeno u Doboju.
    Hvala na pozdravima :)

    Baš tako Mure, lijep je to osjećaj :)

    A Sanja, uništićeš me hahaha.
    Ali nastavljamo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pomislila sam da previse pitam,jer ne znam,mozda nije uredu davati informacije o ljudima,ali cim si odgovorila znaci nisam pogrijesila.Hvala.Cao!

    OdgovoriIzbriši
  9. Naravno Slađo da nisi pogriješila :)
    Šaljemo ti svi veeeeliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve si ih Majo nasla....bravo !!

    OdgovoriIzbriši