20. srp 2009.

učiteljica Zdravka - Borisova mama :)
nastavnik Fikret, predavao nam je muzičko,
nastavnik Namik, u ovo vrijeme je bio direktor škole,
Božana (u bijeloj košulji), kao najbolji učenik uručuje pohvale đacima i
ja upravo primila jednu pohvalu.
Na poleđini ove slike pečat: " foto ja ", a onda olovkom dopisano: slikao Mirza.
Mirza je i slikao i izradio sliku, vidim da se i danas bavi fotografijom, a ova je bila jedna od prvih, ako ne i prva :)
Bili smo u istom razredu: Božana, Mirza i ja.

Broj komentara: 8:

  1. Coooooooool!
    :-)
    Boze Dragi...e, vidis ovakve stvari se ne smiju zaboraviti. Nisam isao u OS Sutjeska, niti kasnije u gimnaziju, ali uvijek se rado sjecam jednog divnog covjeka sa ovog podija, gdje si i ti stajala Majo. On je cika Joza Mikic. E sad, ja ne znam je li on bio ucitelj ili profesor, ali znam da nikada nije tjerao djecu koja su mimo skole htjela odigrati partiju nogometa, ili kosarke na divnim terenima sportskog centra. Neki drugi nisu imali obzira i tjerali su djecu. Kad sam pola skolske godine skoro hodao sa gipsom na ruci, ovdje bi znao svratiti i gledati casove fizickog koje je cika Joza vodio. Tada je imao evropski standard! Evo, gledajuci Namika Malohodzica, "trazio" sam i cika Jozu, ali ga ne nadjoh. Da li je ziv Boze Dragi? Ne smijem ni da pitam za ostale legendarne dobojske prosvjetitelje koje "nadjem" u onoj knjizi o Doboju na slikama...

    Bravo za ovaj photo!
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao Majo,..kakav najbolji ucenik. Mislim da se nastavniku Namiku, koji nam je tada predavao srpsko-hrvatski, dopadalo kako ja citam, bar sam ja to tako vidjela. Sjecam se da sam jednom prilikom bas zapela na nekoj dugoj i valjda komplikovanoj rijeci, urucujici pohvalu, ako se dobro sjecam, bas vama "Cetvorkama", pa sam mislila da mi je voditeljski staz zavrsen, da ne pricam o crvenilu i tome da sam imala zelju da pobjegnem sa mjesta dogadjaja.
    Srecom, pa su mi progledali kroz prste.

    Fotografija je super, sve pohvale nasem skolskom drugu i mom komsiji Mirzi,na tadasnjem fotografskom umijecu, a tebi Majo, sto si je odabrala i sacuvala od zaborava.
    Poz, Boba

    OdgovoriIzbriši
  3. Dugo nisam vidjela čika Jožu Mikića, ali je živ :)
    A što si tako dugo nosio gips Mure?

    Bobo, ne sjećam se da si ikada zapela, uvijek si to tako stručno izgovarala, da nije bilo govora o završetku voditeljskog staža :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E, dobro je.
    Tri dana prije pocetka nove skolske godine (pred sami turnir u Doboju) slomim kljucnu kost. Pentrah se negdje bez uspjeha. Aterirao sam zestoko...pjuhhh.
    Koje su to patnje bile...
    I onda takav, ne mozes u skolu jel...Par dana prije skidanja gipsa (kada vise nije boljelo) iz ciste dosade sam obilazio skolska igralista gdje mi je najbolja raja i rodjaci pohadjala skolu. Jednostavno, nisam mogao izdrzati toliko dugo kuci.

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo moram isprintati i odnijeti mami. joooj, ziku joj cvika, bas je u trendu...:)
    boris

    OdgovoriIzbriši
  6. Borise, pozdravi mamu :)

    Jesu li ovo Željka i Marija iza Božane?

    Sanja, ova pohvala koju držim u ruci, mogla bi lako biti pohvala "Četvorkama" :)
    A, sjećaš se ove majice? Kupile smo iste, za nastupe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Majo pa ti si legenda, sacuvala si ovu sliku tolike godine.

    Jeste, to je jedna od mojih prvih slika. Tek sam bio kupio "Vilia" fotoaparat, najjeftiniji Ruski, ali meni najdrazi. Mislim da mi je trebalo cijelu godinu da skuckam lovu od dzeparca.

    Eeeeh, kad se samo sjetim...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam je samo sačuvala, a ti si zaslužan za sve i svaka čast Mirza, nije to bila mala stvar, ipak smo mi bili djeca :)

    OdgovoriIzbriši