30. srp 2009.


Broj komentara: 8:

  1. Danas samo mačku uganjah ;)
    Šalim se, ovo je za Bonapartu slika i pitanje - može li se ovim putem do željenog sokaka? ;) Iza je Školska ulica. Svi puteljci od Aljine pekare prema onim zgradama vode u dvorišta kuća.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fina maca, inace na tvojoj profile fotografiji, jel to cuko ili maca?
    (ostario sam pa me vid izdaje)

    Ako si isla ulicom Ive Lole Ribara od Aljine pekare prema Dalmaciji onda samo skreni lijevo u prvi sokak koji se nalazi odma uz prvu zgradu, iza je parking i garaze od stanara u Mjestu Uglednih Dobojlija.

    Hvala ti

    Shemso Bonaparta

    btw zadnjih dana se toci Zinfandel & meze girice

    OdgovoriIzbriši
  3. Cudi se maca, sta se to desava..

    OdgovoriIzbriši
  4. Maca je i na toj slici profila TS.
    U Njemačkoj je nemoguće vidjeti na ulici macu ili ćuku, a da nisu na uzici.
    Jel` tako i u Americi, Australiji...?


    To je ta ulica, tu sam skrenula, samo ne lijevo nego desno, sigurno si tako i mislio, jer lijevo je Školska.
    I sad na ovoj slici, iza mojih leđa je Školska, desno je parkiralište. Jel` možeš da se orjentišeš?

    OdgovoriIzbriši
  5. "Tajna Sluzba" aka James Bond..haha..

    Cuvajte se agenti, da vas ne svrstaju u Paparazzi-je :)

    Ah..Njemacka, pa sve mora po zakonu: buuu.., pa zar mace na uzice (moje mace ni ogrlice ne priznaju, nema kod njih "zveckanja")?!

    U Australiji je vecinom "take it easy" i pse puste sa uzica (dok su u setnji)..ili su mozda ovdje "zastitnici" zivotinja malo drugaciji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bobo, baš tako, kao paparaco ;)
    Samo gledam hoću li prepoznati nekoga :)

    Vidiš, odnos prema ljubimcima se razlikuje od države do države...

    OdgovoriIzbriši
  7. Moram da dodam ovo u vezi maca,neke su "normalne" tj.slice na nase mace,a moj prvi sesret sa kucnim ljubimcem macom je bio zastasujuci,vise je licila na nekog medu debelog nego na macku,odvratno,toliko ih hrane,da se macke deformisu,a nase jadne mace sto nadju to i smazu (mislim na one slobodne).A bake setaju sa macama i cukama svuda po parkovima,a vrlo rijetko sa svojim unucicima.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sad si me Slađo podsjetila na mačka naše gazdarice u Njemačkoj. Zvao se Franci, bio je baš takav, kao medo, velik, a koliko ga je ona voljela... tepala mu... prava ljubav :)
    A jednom sam srela neku g - đu, padala je kiša, a ona i ćuko iste kabanice imaju :)

    OdgovoriIzbriši