26. srp 2009.




32 komentara:

  1. Odlicne slike, hava ti puno.

    Jos kad bi mogla malo naprijed pa u onaj "sokak" prema Sretenkinoj kuci pa da tu malo "skljocnes"

    bte iznad mobilije je stanovala moja prva ljubav.

    Cheers

    OdgovoriIzbriši
  2. Eto sad... opet prva ljubav iznad Mobilije :)

    Mi smo krenuli u jednu pekaru, na pite, al` svratićemo u sokak, samo objasni koja je Sretenkina kuća, ja ne znam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majo, hvala ti opet za fotku "Mobilije". Tu smo se svi doselili negdje pred 29. novembar davne 1979.-te. U toj zgradi je bilo mnogo djece iste dobi koja su zajedno odrasla, a kasnije se i istovremeno i zaljubljivala. Moj najdrazi komsija ce to sigurno rado potvrditi. Mirisi iz Aljine pekare su nas budili i pratili uvece na spavanje. Nezaboravne su kifle pred ponoc i pogaca subotom koju smo nekada cekali satima. Pite su bile u okrugloj tepsiji, kupis cetvrt i do kuce pojedes, cak i bez jogurta. Ima li danas jos Aljine pekare? Pozdrav Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  4. Svjetlana, ima Aljine pekare, mirišu kifle i sada :)
    Ne može čovjek proći a da ne svrati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaa... zato su svi stanovnici sadasnjeg doboja, onako buckasti... aljo, aljo, sta to radis od ljudi... mislim, duh aljin...
    potpis:

    boris

    OdgovoriIzbriši
  6. znaš ko je vlasnik aljine pekare?

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma to sam se ja osobno onda javio,inkognito i napisao za Gagu...

    Inace Sretenkina kuca je onda do/tik/uz prvu zgradu od Aljine pekare (Mjesto Uglednih DObojlija ili M.U.DO.) pa tu ako mozes i imas vremena naravno.
    Inace koju kameru koristis.

    Hvala

    Shemso Bonaparta =)

    OdgovoriIzbriši
  8. Šemso Bonaparta, nezgodno je slikati privatne kuće. Ali ulice mogu slikati, sokake isto tako.
    Valjda ću naći taj sokak ovih dana :)
    A slikam mobitelom.

    OdgovoriIzbriši
  9. T. Splashi, jesil` ti Sh. Bonaparta?

    OdgovoriIzbriši
  10. Mure, ma ti bi mene prepozno medju tisucu zena =)

    Majo to je moje umjetnicno ime, al nisam povezan sa "Mister Djangom"

    Cheers oli ti Hajd Z

    OdgovoriIzbriši
  11. A di si ti lipi moj, aaa...ma ca si se to prominia? Ajme, paris ka pivac, ma se ne mogu spomenut' koji?
    ;-)

    I sta kaze Semso Bonaparta:
    "Ajmoooo, duga, kratka!"
    "Semso, bolan svadba je"
    "Dobro je ti, nemoj da te skidam odozgo!"

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. ne znam majo. aljin neki potomak, predpostavljam... ili?

    boris
    p.s.
    je li sashina baka munevera, koja je stanovala u Ive Lole Ribara?

    OdgovoriIzbriši
  13. Znamo li se mi Shemso Bonaparta?
    Koliko god se trudila, ja ništa ne mogu da povežem. Ali nema veze.

    A Borise, vlasnik je na jednoj slici sa Božanom i sa mnom. Išli smo zajedno u razred :)
    Pogledaj post od 8. aprila ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. E lipi moj ca da ti cinin, moran se malo funzirat i modrat a ti znas da je imidz glavna fora.


    Anonimno istina je to sto si napisao Ive Lole Ribara 3/21 (nekad bilo)

    Pozdravljam vas iz Rose City.

    Ciao

    OdgovoriIzbriši
  15. Sasa care, ma samo ti uzivaj. I nemoj sad da se ne javljas zbog americke turneje, hehe. Pozdravi nam Orange County ;-)
    Ovaaaj...ja cu domace pivo, hehe. Cheers!

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Znaci sad je Kado postao novi Aljo..

    Ako sam dobro shvatila, naziv pekare nije mijenjao, nadam se da kiflice opravdavaju cuveno ime..

    Bas lijepo sto si i njega "pronasla", a kako god da se nismo tj. niste promjenili, meni se cini Majo, da godine jedino na tebe ne uticu..

    Veliki pozdrav, Boba

    OdgovoriIzbriši
  17. e majo, majo... ja se satrah trazeci 8 april i post, a tamo dvije curice i jedan djecacic... ko je kado? znam li ga? ma, nije ni vazno, ako su kifle dobre... pa uz kajmak(punomasni) i dva-tri paradjza.. pa zalit pivom... mlakom(bljak!)

    boris

    OdgovoriIzbriši
  18. Jesi nam ti Saša poslao sliku one lijepe jelke?
    Cheers :)

    Bobo i Borise, Kado (Mukades Glumčević) je vlasnik. Borise, trebao bi ga znati, sjetićeš ga se sigurno :)
    A kifle su fantastične mmmmm :)
    Poslije kifla jogurt Borise ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ma nije teško pronaći sliku pod nekim datumom. Desno je arhiva. Izabereš mjesec koji hoćeš i pogledaš šta želiš :)

    OdgovoriIzbriši
  20. aaaa... datum, arhiva... nisam jos do te lekcije stigao.
    znam mukadesa, kako ne. cak smo proljetos bil iskupa kod arnesa. samo, na onoj ga slici nisam prepoznao...

    OdgovoriIzbriši
  21. Znala sam da se znate, a eto ga i na jučerašnjoj, ustvari prekjučerašnjoj slici :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Da te ne zbunim, slikali smo se 28.07.

    OdgovoriIzbriši
  23. Majo, znaci kifleee su jos uvijek mmmmmm...,,
    a cuj Borisa, dodaje kajmak i paradaiz..eto sad..kakvo pivo,, jooguurt..i nas paradaiz, a ne ovi odavde plastikaneri..
    da znate, sad ste me rasplakali!!

    Poozz

    OdgovoriIzbriši
  24. dobro, dobro... dakle, ne idu kajmak, kifle i pivo zajedno...? Hm, sve je to stvar navike. Jedino, jogurt sa pivom... eee, za to bi trebalo imati jaaak stomak...
    nemoj plakat Bozena. mi smo makar imali sretno i lijepo djetinjstvo. Sta imaju ovi nasi klinci danas? Drogu, nasilje, bezobzirnost, bezidejnost... dakle...? slazemo se?

    boris

    OdgovoriIzbriši
  25. Nemoj Bobo da si tuzna...Raduj se za one koji su se sad sretni susreli u svom gradu, jer kao sto Boris kaze...ma shvatas ti to garant.
    A lako cemo za kifle i ostalo, hehe.
    Mada risBo ima slicne gastronomske pijetete kao ja, hihih..
    Da se ovako ''kicasto'' izrazim.

    Pozzz svima, i ljudi...vrijeme je za kafu. Hajmo na kafu...

    OdgovoriIzbriši
  26. Bobo, Boris bi večerao! Ne može to tako Borise, nema paradajza u blizini ;)
    A vidi i Mure isti ccccc ;)

    Najbolje nam je da idemo na kafu.
    Uz nju ne ide ni paradajz, ni kajmak...

    OdgovoriIzbriši
  27. Ama ljudi moji, jedno je kafa, a drugo su kifle sa kajmakom i paradajzom, hehe. Ne mjesajmo! ;-)

    A ako je tesko naci paradajz u blizini, poslacemo Elmu kraj Bosne, hehehe...
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  28. Svaka cast, zaboravila sam, potpuno, da sam mogla da placem, a ono,.. ja se nasmijah i jogurtu i pivu,.. dobri ste..

    Ipak, domaci paradajz ne mogu da prezalim,..ali kako Mure rece, da ne pravimo zabunu -
    prvo sam skuvala kaficu i natenane nastavila da citam..i pijuckam..

    Kod mene je jutarnja, kod vas popodnevna, ali nema veze, popicemo zajedno..zar ne?!

    Borise, slazemo se, nazalost, sve je tako..zato mene, ovaj Majin blog, vraca u ono lijepo i bezbrizno vrijeme..

    Poz svima, Boba

    OdgovoriIzbriši
  29. Elme nema od kada smo kukuruze spominjali ;)
    Elmo, izađi :)

    Neće se on naljutiti, zezamo se mi i na svoj račun ;)

    OdgovoriIzbriši
  30. Ma kakva ljutnja, hehe. On vise voli da se cuje preko telefona, ili preko sms-a da se javi.
    Pakuje kofere, ako vec i nije otisao...Dakle, mozda i njega skoro "uhvati" kamera negdje :-)

    OdgovoriIzbriši