10. srp 2009.

najljepše želje za Stelu :)))))


Broj komentara: 10:

  1. Hvala Majo :-))))
    Jedna od najljepsih cestitki za rodjendan. Ja i Nikola Tesla ....sta da se kaze...

    OdgovoriIzbriši
  2. šta da se kaže? pa naravno: SRETNO STELA :)
    a u potpisu su: soliter, nikola tesla ;) i svi mi ovdje :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretno Stela! :-)
    Ja cu krampitu i kenijadu, hehe :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema kenijade - jel može boza ????
    A krempite bi se našle uz obavezni voćni kolač koji nigdje nisam vidjela osim u Do :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  5. stela, sretan ti rodjeni dan i od mene.
    ja bih bozu, a kolac koji god - sigurno ce biti bolji od svakog americkog (vjestackog). i jos samo da dodam da je ona micina mala med nad medicima.
    poz

    OdgovoriIzbriši
  6. A dok ne budu stigle krempite, vocni kolaci i boza (sa sladoledom, kugle-dvije puncha - rece jaran Pimpo da je tek tada boza mraaak) evo nadje se i keni - bez J - ada, hehehe..
    :-)
    http://www.tfktrading.com.au/USERIMAGES/keniada.jpg

    OdgovoriIzbriši
  7. ja ne volim bozu!
    ako nema kenijada sa J, onda može limunada?

    OdgovoriIzbriši
  8. i punč ću, dve kugle u kornet, mljac ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala na čestitkama !!!
    Sanja hvala za Geu - i meni je preslatka !!!

    OdgovoriIzbriši