1. srp 2009.


Broj komentara: 6:

  1. Aaaa, pa "znamo" se mi. Hahah, prosle godine mi je pokusao prodati neke knjige, ali po cjenama ubi Boze...Onako, hladno je navodio cjene kao u pravom salonu knjiga. Valjda je namirisao da sam "strendzer", pa je tarifa poprilicno skocila! I tada je imao kisobran/suncobran po onom zvIzdanu uz sebe. :-)

    Prodaje knjige kod ulaza na pijacu sa strane banke, tj od bocne strane Tropic-a. Jel' ono bí Tropic (stara Izbor Robna kuca)? Ma jeste Tropic...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeste Mure, kod Tropic-a.
    I Tropic je promijenio ime, sad se zove Delta - Maxi, ako sam dobro zapamtila.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja majo. vec dugo vremena...

    boris
    p.s.
    nova harfa, istina manji format, kosta €259.

    OdgovoriIzbriši
  4. Majo,
    de pitaj posto su one carape vunene ;) i ako mogu one zuto-crne,BVB Dortmund il za Vitese,sta ti mislis Mure ;)? Al´ ni ona kaseta od Mare nije salo ;),samo treba mi i "kasetas".
    Cudi me kako je mogao skuziti da si srendzer hehehe:).

    OdgovoriIzbriši
  5. E Borise, Borise... nema knjige, kaže Pero, možda će biti do oktobra ;)
    Hvala ti što si se raspitao za harfu, al` prešli smo na rock`n`roll ;)

    A Elmo, one i jesu iz kolekcije Dortmund. Handarbeit. 100% Wolle.
    Mogu još da ih hvalim, al` cijena raste ;)

    E, da kad smo kod cijena, poskupile su cigare pola marke. Neko je pitao skoro, mislim da je Mure.

    OdgovoriIzbriši