15. lip 2009.

ušće


Broj komentara: 7:

  1. posto sam cesto tu prolazila, sjecam se da je na vrhu te stijene bila prekrasna, stara vila. sada je ne vidim ... ili je vise nema ili se ne vidi od nabujalog zelenila.

    OdgovoriIzbriši
  2. sanja, nema je više. sama se srušila.

    OdgovoriIzbriši
  3. da. jako je stara bila, pa me i ne cudi. vec tada je bila dosta urusena.

    OdgovoriIzbriši
  4. joj majo, al ti ranis! blago tebi kad' ti se da tako dobrovoljno. ja najvise mrzim sat-budilnik i njegovo oglasavanje, pa makar to bilo i u 9:00.........opet mi je rano.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja volim jutro. to mi je najljepši dio dana.
    ne budi me sat, sama se probudim.
    Najviše volim kad se probudim u 6, ili još bolje u pola 6 ;)
    koliko je kod vas sati?

    OdgovoriIzbriši
  6. Kod nas sad 7:55 am (7.ujutro)

    Shemso Bonaparta

    OdgovoriIzbriši