1. lip 2009.

trešnje i šumske jagode




Broj komentara: 9:

  1. Ja cu tri kg tresanja i sve sto ima jagoda, hehehe...
    Jel' bona...Kupil' ti onog horoza?
    Sta se zbilo, sta se desilo?
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma daj Mure, pa šta bih ja sa horozom?
    Da me budi svako jutro? Vidiš, toga se nisam sjetila ;)

    Ne znam šta je bilo s njim, možda ga je neko kupio, a možda se vratio kući s gazdaricom...

    Ima li kod vas šumskih jagoda?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovoliko šumskih jagoda nisam vidjela već 17 god. U Zagrebu ih ima samo na Trgu (na Dolcu) i to jako rijetko. A ja ih obožavam ...:-))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Stela, sigurno ih ima negdje u okolini Zagreba.
    Kad bi se javio još neko od Zagrepčana, da otkrije Steli tajnu... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma zezam te za horoza...hahaha.

    Nema Majo sumskih jagoda ni za lijeka. Pa bona, ovdje nema ni sljiva. Prave "nase" sljive kad ugledam (svake devete godine!) sve pokupujem, a gdje onda da nadjem sumske jagode? Oni ovdje one zerdelije prodaju "pod" sljive. Bezveze..A opet, suhih sljiva imas u izobilju. Doduse, po sumama ima i sumskih jagoda, ali njima ne pada na pamet da to uberu i prodaju. Ma nisu to ni sume kao kod nas..
    A kad prodaju na pijaci ribizle, maline i kupine prodaju maltene na komad! Poredaju 20-ak malina na papirni pladanj, prekriju folijom i eto...to je kao dozivljaj. I to nije nista holandsko...uvoz iz, Boga pitaj...Bugarske ili tako nesto.
    Preradjevine od sumskog voca imas svugdje (sokici, dzemovi, sladoledi, vocni jogurti), ali svjeze skoro nikad.
    Tresnje imaju, ali mjesec-dva uvrh glave. Ukus se nekad potrefi kao iz nasih krajeva, ali ne...nije to - to.
    Koliko puta pozelim obicni kukuruz, iliti pecenjak, i pola me ostane kad vidim da se prodaje. Medjutim, nista ne kupujem, jer znam da su to samo slatki kukuruzi..kad se kuha mirise kao normalni kukuruz, ali kad jedes sve je slatko. A meni da je slano, i da ga jos dooobro posolim..

    Prekidam sad. Odosmo u onu pricu o gastarbajteru koji je pozelio "domacu hranu", haha..:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, draga Majo, Mure & Co. Nema ovdje (West Germany) dozivljaja pijacnog dana ponedeljkom i petkom, kao nekada kod nas. Gledajuci fotku zamirisase mi sumske jagode. Sjecam se jos basti i cvijeca u Bosanskoj ulici, prelijepog jasmina i bozura boje krvi. Svake godine posadim zumbule u mojoj basti, ali ne mirisu oni i nisu oni tako lijepi kao kod nas. Majo, ima li lijepog cvijeca u Doboju, kradu li momci ruze iz obliznjih basti i poklanjaju ih djevojkama? Hvala za tresnje i jagode. Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  7. Vozdra,
    aj Mure jesi levos ;),pa ko to jos kupuje pecenjke,hehe?!
    Jesi ih i u Doboju tamo kraj Bosne kupovao,e tako ti je i ovde ;).
    Djido pa cu ti pokazati gdje je ovde "kraj Bosne". :)
    Majo, dosta vise tih gurnamskih slika,vidi sta radis od raje!?
    Ako ti ne bude mrsko,de ovu zgradu iza ZTP-a sl.puta uhvati 1.ulaz od "Ozrena"!
    Pozdrav ostalima!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa gdje ovdje da "kupim"? Lako je tebi frajeru tamo kod Super-Boeren "kupovati" kukuruze, kad ti je okolina sva u kukuruzima :-)

    Natrgaces mi jedno sezedesetak komada, pa cemo se dogovoriti kako da to pokupim, hehe...

    OdgovoriIzbriši
  9. Svjetlana, imamo cvijeće, al` nemamo džentlmene ;)
    A šumske jagode mirišu li mirišu, miriše cijela pijaca!
    Ako će vam biti lakše, ni ja ih ne jedem, alergična sam (jednom sam ih previše pojela), ali se uvijek obradujem kad ih vidim.

    Mure, sjećam se tog elegantnog pakovanja iz Njemačke. Maline i kupine, po osam komada pakovane u zdjelicama... cijena paprena. A na Preslici smo ih brali... bude ih more, one će biti u avgustu ili septembru.

    Elmo, znaš da sam se zabrinula za tebe, dobro je da si se javio.
    A koja je to zgrada?
    Daj još koji detalj.
    I pokaži Muretu gdje je kod vas "kraj Bosne" hahaha

    OdgovoriIzbriši