19. lip 2009.

stgle i borovnice, a trešnje prošle


Broj komentara: 10:

  1. Ima: višanja, malina, jagoda i borovnica.
    Jagoda samo malo, i one će brzo proći.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm..izgleda bas proslo sve...Gledajuci ove gajbe izgleda mi da je ovo sve negdje otkupljeno od velikog koncerna. Mislim, ovo mi ne lici na licno ubrano.
    E, a one su bakice sa sumskim jagodama bile prave.
    Jesu poskupile cigare vec?
    Nesto su pricali u zadnje vrijeme..

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo su maline sumnjive, jer su krupnije nego što bi bile da su prirodne, a ostalo je ok, po mojoj procjeni.
    Šumske jagode su bile samo na jednom "onakvom" mjestu, i to samo dvije teglice.

    Nisam čula da će cigare poskupiti.
    Cijena im je, za sad, ista.

    OdgovoriIzbriši
  4. sarajevska pivara - opet skrivena reklama. ( jel plate zoka i bobo nesto za reklamu) ??

    OdgovoriIzbriši
  5. visnje su najbolje, a ovdje ih nema kupiti, niti amerikanci znaju sta je to (bar ovi "moji"). a najbolji kolaci su od cokolade i visanja. sjecas li se dunavskih valova u njemackoj? uh, sto mi nedostaje evropska hrana. ovdje se samo tovimo imitacijom hrane, vise stetnom nego ukusnom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zubak, nemaju oni ništa s tim suncobranom. Momak pod suncobranom nije iz Doboja, nije ni blizu Doboja.
    Da vidiš samo šarenilo suncobrana na pijaci... na jednom piše München, na drugom Crni Đorđe, na trećem Ledo...

    Sanja, kolača se sjećam, ja sam obožavala Kirschtasche. Išla sam na posao biciklom. Parkiram bicikl ispred bekeraja (der Beck), kupim Kirschtasche, pa biciklističkom stazom kraj jezera... do posla pojedem...
    Ah, sjećam se i krofni sa filom iz snova...
    Neću dalje, proglasićete me gurmanom ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joooj, Käsekuchen, on mi je isto bio omiljeni :)
    A tad mi je u mislima bila krempita...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ima li kod vas ono voće Litschi? Tako se zove.
    Mnogo je dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  9. lici ima i ovdje.VOcka je pravo ukusna i osvjezava.Kad sam dolazila u DO donjela sam svojima ...boze dragi jesam se ismijala mome tati...Velika mu kospa,malo ga ima,a preukusno je...to mu je bio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. A da nam se predstaviš :) Da znamo gdje ima ličija :)

    OdgovoriIzbriši