17. lip 2009.

old time


Broj komentara: 7:

  1. opet ja u kafiću ;)
    znači, mjesto radnje "old time", tj.bivši "žorž".
    evociramo uspomene zoka gvozdenac (vlasnik kafića) i ja (najbolji gost ;)
    na slici se vidi i lavrnić (sa šeširom).

    OdgovoriIzbriši
  2. Interesantno izgleda kafic, kako neki "bistro" ili tako nesto mozda mi se ove nove stolice tako dojme.
    Jel ovo sjedite vani?
    Ako mozes da nam napises sta ste konzumirali (ovo na fotografiji mi izgleda kao neka kisela ili tako nesto) i kakav se duhan koristi i to je isto interesantno vidjeti.

    Hvala na trudu i za slike.

    p.s. vidi mog bivseg komse isti djeda mraz.


    Shemso Bonaparta

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjedimo u bašti, tj. vani, iznad nas su suncobrani.
    Bašta je lijepa, vidjećete na slikama narednih dana.
    Šta smo konzumirali?
    Kiselu vodu. Zoka pije limunadu.
    A cigare su Memphis i Ronhill super lights.
    Idući put slikamo sto i sve što je na stolu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Za najboljeg gosta, extra tretman i snizena tarifa, hehe...
    Jel' tako?
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako je,
    Mure, biće i za tebe kad` dođeš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ma koja kisela !!!!!!!!
    moze biti samo mineralna ( a i ona je bazna - valjda ste imali hemiju u osnovnoj skoli)
    ali to je ono ,dobojski,... grisini , kisela , smoki .....

    OdgovoriIzbriši
  7. E, može biti kisela :) ako hoće ;)

    Zubak, dal` je kisela il` je gazirana mineralna zavisi od porijekla ugljen dioksida.
    Mogu objasniti, ako mi ne vjeruješ ;)

    OdgovoriIzbriši