27. lip 2009.


Broj komentara: 6:

  1. novokomponovani način dolaska po mladu

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm..meni je cool. I onaj buffet. Prakticno, simpaticno, mladalacki...
    Sretno mladenci!

    Ovdje ovakav Cadillac po satu kosta 75 eurica ukljucujuci 40 km (ne maraka, hehe, nego kilometara). Dnevna tarifa je 450 ukljucujuci 100 predjenih kilometara. Dnevna tarifa znaci 8 sati.

    A ima i Lincoln samo umjesto 75=90, a 450=550.

    Ko li ovaj bussines u BiH vrti...

    OdgovoriIzbriši
  3. zubak, dolaziš li ovo ljeto?

    ja ne znam pošto je iznajmljivanje ove limuzine mure, baš ću se raspitat, da uporedimo ;)
    a ne znam ni biznismena...

    OdgovoriIzbriši
  4. Davno jednom kod Zeljka na stranici se javo Bleha (Blehinger) sa vjescu da njegov stari to otvara. Medjutim, to je bilo u Hrvatskoj. I sad postoji...I Boga mi, kako vidim evo isti cjenovnik kao u NL...

    OdgovoriIzbriši
  5. Da ne bi ispalo uvredljivo ono što sam napisala - novokomponovani nasčin dolaska po mladu, mislila sam na novi način dolaska po mladu.
    To i jeste nešto novo u Doboju.
    Mladencima želim sve najbolje :)

    OdgovoriIzbriši