16. lip 2009.


Broj komentara: 6:

  1. Baš je lijepo vidjeti Fiat 1300.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je tek lijepo vidjeti da je i nas Fico dozivio renesansu. Jos uvijek mi nije jasno kako se nekada "potrpala" citava familija u njega i ranom zorom, negdje oko 3ili 4 sata, pravac naseg mora.Samo se pitam koliko je trajala voznja do Jadrana? Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. A ja evo nikako ne mogu da skontam gdje je ovo. Lici mi tamo oko bivseg Roga, ili na potezu radio-Doboj-SSC-Novo Naselje, Nazorova ili..? Majo?
    Pozz..

    OdgovoriIzbriši
  4. opet ti majo u zorzu...hahah ti se pravo "odala kafani"..hihihi

    OdgovoriIzbriši
  5. Svjetlana, znaš da se i ja često pitam kako je to izgledalo...
    Mi smo prvo Fićom išli, mala djeca - mali auto :)
    Poslije smo Spačekom putovali. A jest` bio lijep taj Spaček!
    Pa Dijanom...


    Mure, evo Sanja je odgovorila, bivši Žorž, pogled prema raskrsnici (SŠC).

    Sanja, mi smo ovdje svako popodne, popijemo kafu, malo pričamo, malo ne pričamo, malo razmišljamo... Sve u svemu, vrijedi odvojiti 20 min. za tako nešto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fine fotografije jel ZORZ jos uvijek u Lavrnjicevom vlasnistvu.

    Shemso Bonaparta

    OdgovoriIzbriši