9. lip 2009.

mlaznjak


Broj komentara: 6:

  1. Napravi "katanac", zamisli želju i presjeci ;)

    Jel` vam poznato?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jel` stvarno ne znaš?
    Kad vidiš mlaznjak, sastaviš palac i kažiprst u krug, zamisliš želju, i presječeš taj krug drugom rukom.
    I ispuniće ti se želja.

    Haj Mure, nisi valjda to propustio?!

    Meni su se skoro sve želje, na taj način ispunile ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Blago tebi, hehe.
    Ne. Nikad nisam cuo za to fakat...
    Al' ok je. Od sad ima da trazim po nebu mlaznjake, hehehe.
    E, jedino ako "radi" samo dok si klinac, onda sam poprilicno zakasnio ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mure, svaki mlaznjak ponese jednu moju želju :)
    Neku mi ispuni, neku ne...

    Ma, ne vjerujem ni ja u to, al` poželim, za svaki slučaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. A sta li si pozeljela kad si ovo snimila?
    Ne govori nista! Da se ne izvjetri, hhehe...

    OdgovoriIzbriši