7. lip 2009.


Broj komentara: 7:

  1. Trafika kod restorana "Ozren", kojeg više nema.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kiosk moje tetke Senke.... koliko sam samo ljubavnih romana tu pročitala... A najveća fora je bila naplaćivati cigarete i novine kad tetka ode u Ozren na Wc...Onda sam bila faca...A šta je umjesto Ozrena?

    OdgovoriIzbriši
  3. Eee, a sta se puta ovdje dolazio po slicice :-)
    Jel' se mozda sjecate onih sto su isle kesica po 1 dinar, a unutra 4 slicice? Da se razumjemo...slicice od nogometasa :-)
    E, to je moj djecaki hobi bio...Onda je dalji korak bio odrati ostalu djecu u igranju.
    "Gore grb Veleza!" :-)

    I eto kad se malo poraslo, svracao bi bas na ovoj trafici po sportske svaki dan prije skole...

    P.S. Kako je ono bilo Stela? Nekad zvaka umjesto kusura, heheh..

    OdgovoriIzbriši
  4. E, Mure... to mi je bilo omiljeno - dati klincu žvaku i kad imaš sitnog, a on sav sretan ... :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa Boga mi Stela, za ono malo sto si radila "uskakajuci" i mjenjajuci tetku i nisi bas doprinijela financijskom razvoju kolektiva, haha :-)

    Al' kako ono kaze Z.Pusenje:
    "Vazno je da je covjek dusevan.."
    :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Anja se prilikom jedne posjete Doboju, navikla na to da dobije na kasi žvaku, lizalo, bombonu...
    Kad smo se vratili u Njemačku,u prodavnici ne mrda od kase, gleda u kasirku i čeka. Ja kažem: "Hajde, idemo", a ona kaže:"Nije mi teta dala žvaku".

    OdgovoriIzbriši
  7. Hehe, eto koje "traume" za djete mogu iz svega proizaci, i zasto sam malo "zezao" Stelu ;-)
    Ona trafika preko puta prodavnice u Cuprijskoj nije imala tu praksu. Oni su bili pravo poslovno bad. Tu nije bilo ni zvake ni kusura!
    "Dodji sine sutra".
    Ti dodjes sutra, a onda odgovor:
    "Ne znam ja sine, ja sam nova. Danas pocela radit' " !
    A ista osoba, heheh...

    OdgovoriIzbriši