5. lip 2009.




Broj komentara: 6:

  1. Bas ovaaaaa :) i tacno taj ulaz,hvala Majo!
    U pravu si Stela,samo ona je u zadnjem ulazu stanovala,na prizemlju ako se ne varam,Tipura bi morao se sjecati isto :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo Elmo, i Blaženkin ulaz, slikala sam ja i taj ulaz (za svki slučaj)
    Prosul_ mi se vod_ n_ t_st_turu.
    Ne r_di mi ovo slovo koje nedost_je, cccccc...

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, sto laze da je vodu prosula...Majo pijanico!
    Hahaha...:-)

    A vidi naseg stadiona. Jaooo...Pa protiv momaka iz ovih ulaza smo vazda igrali...Zoka Kovacevic, Damir Njemcevic, dva Igora, Baja (unuk Hilme Bajrica), Denis Zivanov, Stiblici...

    Elmo..kol'ke ti bisage trebaju za onaj kukuruz? Hehe, evo nas sad k'o Crni Rok u "Kuda idu divlje svinje"! :-)

    "Lujo, posto je kukuruz?"
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Voda,čista_voda,sad_mi_razmak_ne_radi.
    E_svašta...
    Mure,alkohol_koristim_samo_za_dezinfekciju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Eto ti sad belaj bezveze... "Setnja" fluida po tastaturi..

    Posto ti se to desilo (predspostavljam) dok si radila na kompu, sad nemoj da ga gasis.
    Nije neka frka ako se radi o tastaturi PC-a. Samo skini slova i osusi to sto si prosula stapicima od vate. Koliko mi se puta na poslu desilo da kafu prospem. Sto puta gore od vode. Ako si zijanila laptop..e, onda ce ici malo teze...jer slova mnogo teze trebas zadici i jako su osjetljiva.

    Fen za susenje kose ti je dobra stvar, nakon sto ti uspije susenje stapicima vate...

    OdgovoriIzbriši
  6. Mure,nakon_sušenja_fenom_proradilo_je_A,ali_razmak_je_izgleda_bio_dobro_žedan...još_ne_radi.
    Nije_laptop,obična_tastatura.

    OdgovoriIzbriši