30. lip 2009.

bila je tako lijepa...


4 komentara:

  1. a sad...
    (na igralištu iza apoteke.)

    OdgovoriIzbriši
  2. a meni je tako žao našeg igrališta..............

    OdgovoriIzbriši
  3. i meni je žao igrališta.

    ali napravljena su nova: ispred solitera u ćuprijskoj, u krugu obdaništa u celjskoj i ispred škole j. jovanović.
    tri prelijepa igrališta, imala su ljulje, mali i veliki tobogan, klackalice, pješčanike, ... svašta nešto i sve to u veselim bojama.

    i stvarno mi nije jasno zašto ne mogu da opstanu duže od mjesec dana.
    sada stoje onako kao da je orkan prošao kroz njih, ne vrijedi ih ni popravljati, jer destruktivne aktivnosti ih čekaju čim "osvanu"...

    na nekom forumu sam čitala da sličnu sudbinu dijele mnoga igrališta na prostoru bivše yu.
    kako je u zagrebu?

    OdgovoriIzbriši
  4. U Beogradu je predivno djecije igraliste nedaleko od stana mojih roditelja. Takvo nisam vidjela u Njemackoj i moja se kcerka tamo rado igra. Svi se trude da odrze sprave i do sada su uspjeli u tome. Igraliste je ogradjeno i mnogi stanari gledaju direktno na njega, pa je mozda to razlog da je i dvije godine kasnije u istom stanju kao na pocetku.A na tom nasem igralistu sam provela deset godina mog zivota, cak sam se u bazenu i "kupala" dok me nije izvadio Neno Kruskic. Kasnije su bazen zatrpali sljunkom. Klackalice su i onda bile pokidane i postojala je opasnost da se povrijedimo.Svjetlana

    OdgovoriIzbriši