22. svi 2009.

tropske vrućine


Pogledajte desno, koliko je stepeni na satu.

Broj komentara: 17:

  1. mure, još uvijek su pred kinom plakate od pozorišnih predstava, čekam da ih sklone, pa da slikam kino.
    nisam zaboravila na zološki, ali nikako da mi se ukaže prilika da odem tamo. nadam se da će to biti ubrzo.

    OdgovoriIzbriši
  2. ma koji zooloski? kako ja znam on vise ne egzistuje. ali vidim dole pravo ugrijalo ....
    ma pisi samo pisi

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma necuuuu....Ovdje se sivilo opet navlaci, vlaga i sve sto je ruzno.
    A vidi ba ovo kod vas...37(?!) stepeni...bermudice i papucice.
    Majo, ovo je okrutno, znas...
    :-)

    Samo ti polako. Bice kad bude. Tu sam ja. Tu smo. Cekacemo.

    Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  4. biće, kažu, zoo - vrt na preslici. možda stvarno bude.
    starog zoo vrta se sjećam, rado sam tamo išla, bilo je malo životinja, ali sasvim dovoljno. bio je i tobogan, ljulje... jel` se sjećate?
    sanja se sigurno sjeća ;)
    vidjećemo, ako ništa drugo, bar mjesto gdje je nekada bio zoo vrt.

    a jel` kod vas nije ovako toplo?

    OdgovoriIzbriši
  5. e super. slikaj nas zoo pa makar i ako su prazni kavezi, samo da nekima dokazem da je doboj imao zoo.nismo imali bazene, dom kulture, a ni disco - do koju godinu pred rat, ali smo imali zoo. kako god, nama je opet bilo dobro, zar nije?

    OdgovoriIzbriši
  6. mure, kiša? a joj... da pošaljem sunce ;)

    bilo nam je lijepo sanja, bilo nam je prelijepo.
    a imali smo i dom kulture.

    OdgovoriIzbriši
  7. Já bolan...Imali smo ZOO koji je bio haos za ono vrijeme. Lavovi, tigrovi, ona jedna puma, pa gore na onoj okuki ispod stijene medvjed i bodljikavo prase, a prije okuke lama...Pa tamo dalje bizon, kengur, ptice grabljivice...
    Hehe, a na ulazu do one kolibe gdje su se ulaznice kupovale mogla se popiti "Bosanka" As-kola ;-)

    Evo, danas malo ugrijalo...hehe. Krademo/Uvozimo vam sunce Majo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. mure, podijelićemo sunčeve zrake, niko neće ni primjetit`.
    a ti se svega sjećaš! :)
    znam da sam se najviše lame plašila, jel` znate zašto?

    OdgovoriIzbriši
  9. Da te ne pljune, garant zbog toga, hehe...
    Ma sta ces. Mi klinci se dogovorimo ispred zgrade da uprilicimo sebi izlet i odhajamo gore. A i da nadjemo "zvjercicu" zvanu Tular na Usori, hahaha za potrebe casova biologije! :-)
    Nesto pola gusjenica, crv..sta li, a pola leptir...haha.
    Imao sam izbornu iz biologije...

    Ma slabo cemo podjeliti, jer nakon lijepog dana danas, evo opet kisa u predvecerje stigla. I jos pada...
    Samo vi uzivajte.

    OdgovoriIzbriši
  10. majo, mislis na KUD-zgradu koju su nesto kao poceli renovirati, kako bi je presaltali u dom kulture? ja za drugi dom ne znam... ili se onaj usorski racuna pod to?
    hahaha mure, jeste medvjed bio na "okuki" i to pravi, mrki medo.

    OdgovoriIzbriši
  11. hahaha mrki medo i lama koja pljuje. jest` bila opasna, uvijek sam brzo kraj nje prolazila hahaha.
    i sladolede su prodavali kod sokova, ako se dobro sjećam.
    a jel` bio majmun u zoološkom?


    E sad malo o Domu kulture

    Prvo se zvao Centar za kulturu Radničkog univerziteta. Organizovao je mnoge kulturne priredbe (izložbe, koncerte, pozorišne predstave) i tradicionalnu manifestaciju Aprilski kulturni mozaik.
    Kasnije, u postkomunističkom periodu, od 1989. zvao se upravo Dom kulture.
    A Sanja, naši nastupi su im osvježili program ;)

    Kratko rečeno, kino i Radnički univerzitet, galerija... to je to.

    OdgovoriIzbriši
  12. Haha, ma bilo je majmuna...Usamljeni babun skoro sav oguljen i uvijek ljut (valjda zato sto je bio sam), a kojem je bila "specijalnost" piskiti po posjetiocima, hahah :-)
    Do njega dva mala simpaticna sa onim malim rucicama...
    Kavezi su im bili odmah do ulaza.

    Pazi ti njih dvije...Pa mozete li trenutke Vase umjetnicke karijere potkrijepiti foto materijalom?
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. ma znam ja da je radnicki univerzitet zajedno sa galerijom, kinom, teatrom u magazi, glasom komuna i radio dobojom, bio centar nase do-kulture, ali ja mislim na pravi dom kulture gdje se vikendom odrzavaju "igronke". hahha
    salim se samo.

    OdgovoriIzbriši
  14. posto nisam bas expert za blogove, moje pitanje je: postoji li mogucnost da se na blogu napravi knjiga gostiju ili tome nesto slicno?
    vidis kako se diskusija za cas razvije?

    OdgovoriIzbriši
  15. slike su na blogu, mure, mure, nisi pratio na času ;)

    sanja, misliš na mjesto gdje bismo pisali i nadovezivali se na ono što je napisano?
    možemo probati, al` moram da razmislim.
    možda da otvorimo još jedan blog bez slika, samo razgovor.
    da ti pokušaš? jednostavno je.

    OdgovoriIzbriši
  16. ok, probat cu ja. usput, koji program koristis za pravljenje stranica? ili su to vec uradjeni sabloni?

    OdgovoriIzbriši
  17. za blog (www.blogspot.com) biraš šablon, zato ga je jednostavno napraviti, a za onu "desetku" je bilo komplikovanije, u frontpage sam je radila.

    OdgovoriIzbriši