8. svi 2009.

tribine


4 komentara:

  1. Jaooo, pa beton je cak istrunuo ovdje...:-O Sve je zrelo za renovaciju.

    Majo, Hvala jos jednom na ovim slikama. I da ne idem sad sliku po sliku da komentiram...Posto ona kokos sa pijace? :-P
    Za frapé se ne brini..:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaooo Mure, nije kokoš, to je pijevac ili horoz hahaha.
    Znaš pošto je - 15 KM.

    Nemoj da se zahvaljuješ za slike, drago mi je ako sam te obradovala :)
    I slobodno napiši ako imaš još neku želju, ako si poželio u Doboju nešto da vidiš... rado ću je ispuniti, i tebi i svima koji se jave.

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, pa nije skup puno Kokan :-) Samo...dok se to ocerupa i skuha, hahah, bolje je i brze Podravkinu supicu smutiti ;-)

    Ma vidi, prosle godine sam po onoj vrucini odlucio da makar neka mjesta u Doboju posjetim. No, problem je sto sam u Doboju (kao i mnogi drugi jel) kada je sve zatvoreno, tj. kad su godisnji odmori. Siroka je lista objekata i mjesta gdje se prije izlazilo i dolazilo, a na koja nisam uspio stici zbog tih godisnjih odmora. Zatvorena vrata skoro svugdje. E, sad da te ja zamolim da "trknes" npr. do ex zooloskog vrta (htjedoh da odem prosle godine da makar uslikam sta je od svega ostalo, tj. ima li tragova uopste od bivseg Zoo-vrta), ili drugdje pa da ti "umjesto" mene to uradis, je sa moje strane malo previse...Vidis, ovo sto ti radis je haos dobra stvar i tvoja prednost, jer ti se nalazis u prilici da na dnevnoj bazi "pulsiras" Doboj. Medjutim, ima toliko stvari koje sam htio licno uraditi i staviti u pricu potkrijepljenu slikama, da se plasim da bi ti moje "zelje" presjele, hehe :-)
    Uradi ti sta mozes, sjajno je ovo sto radis i jako mi je drago da sve ovo na tvom blogu ima ovakav "stiling". A ako bas toliko nesto pozelim vidjeti, uh...necu se ja dvojmiti, sigurno cu ti javiti ;-)

    Pooz...

    OdgovoriIzbriši
  4. Mure, slobodno ti kaži, obići ću ja ta mjesta koja bi volio vidjeti.
    U zološkom vrtu nisam bila, jer sam čula da ne postoji više. Kažu, da je tamo naselje izgrađeno. Ali, ovih dana ću otići.
    Meni su tvoji prijedlozi došli kao osvježenje, već sam (po mojoj procjeni) islikala skoro sve, a vidiš, fudbalskih stadiona, kao i zoo vrta se nisam ni sjetila. Zato, Mure, ne posustaj sa idejama :)
    Pijetao nije skup, al` ne znam šta bih s njim, kod nas bi završio kao kućni ljubimac :)
    Iznenadila sam se kad sam ga vidjela na pijaci. To je prava rijetkost, a sjećam se da su se nekada na pijaci prodavale žive koke.
    A vlasnica pijetla je bila tako simpatična :) O njoj ćemo drugi put ;)

    OdgovoriIzbriši