21. svi 2009.

park - medicinska škola


2 komentara:

  1. Cao Majo

    Pa sta je ovo ni jedan komentear na park.Ja sam gazila ovaj park pune 4 godine.Taj park je bas lijep.Tu se pjevalo skrivalo i trcalo prema Amaru po bureke i ostalo.Mozes misliti od cik cak zgrade do medicinske skole pa nama su trebali iskljuciti fizicko vaspitanje. Poz.Vesna

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno da je fizičko bilo suvišno ;)
    A zamisli mene, ja sam malo dalje od tebe stanovala, pa 4 godine isto u Med. školu. Sad mi djeluje da je to stvarno bio dug put, ali za 10, ili 15 min. sam dolazila do škole.
    Jednom je cijeli naš razred pobjegao sa biohemije, direktor škole i razrednik nas nađu baš u tom parku (jesmo daleko pobjegli ;) i vrate nas na čas.
    Profesorica plače, a nama žao bilo, kupili smo joj cvijeće, baš nam je bilo neprijatno. To je bio jedan jedini put da smo svi pobjegli.

    OdgovoriIzbriši