28. svi 2009.

mure, jesul` zimi ovo bili sportski tereni cik - cak zgrada?




22 komentara:

  1. Nego sta! Ovdje je bilo isto tako lijepo, ali kao sto vidis nije bilo tako strmo kao "kod vas", hehe...

    A ti se spremi za jos jedan frapé, jer eto bas si "uhvatila" moj balkon :-)
    Cudi me samo da starci nisu bili na balkonu, haha, obzirom da nekad tu u hladu ljeti piju kafu...Hej, pa to bi bio sou da su se nasli tu u trenutku kad si slikala! :-)
    Taj sa lijeve strane je nas balkon...Prvi sprat. Tu su u nasem ulazu bili Lero (Zeljko Lazic) i Zlaja (Juricic), pa Arnes i Denisa Handzic, Andrijana i Aco Popovic (Dragojlo, iliti Cvele), Luja, Miroslav Dominovic (sin nastavnika Ivana) Cipsi i buraz Zlatan (jos je tu), Pilja (Zorislav) i Dinka Piljanovic, Edina i Sada Alicic, Lana i Sani Makarevic, Denis Krdzalic, Dejo Nastic (i sada je tu), Sorel i Danijel Blagojevic (sinovi cika Alekse sa radio Doboja)...Naravno, nabrojani su se daleko razlikovali po generaciji, ali eto..bili smo tu nekad davno svi...Izvinjenje, ako sam (a jesam garant) nekoga izostavio.

    I vidis kako mi je bilo. Pod balkonom mi je bio Garmisch Partenkirchen...:-) Pa ti ne izadji napolje kad ugledas milion djece kako se raduju bjelom pokrivacu :-)

    O, Majo, Majo...'dje me nadjeeee...:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Mure, Mure... nisam znala da si tu stanovao... :)
    Znam ih dosta iz tvog ulaza, ali nisam znala da je tu stanovala jedna od mojih najdražih nastavnica, nastavnica matematike - Iva Dominović. Znaš li gdje je?
    Često i rado je se sjetim...

    Kod vas je pristojna nizbrdica bila, začas se popneš ;)
    A kod soliteraca smo "letili" skoro do drugog solitera ;)
    Pa dok se vratimo na vrh...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj, ne znam, ali pitacu starce. Mozda oni znaju gdje su Dominovici.

    Haha, koliko sam samo puta kad sletim "dole" kod solitera pokusao da se u zaletu popnem "gore", ali sipak...Samo skliznem nazad, haha. I onda bi morao skroz do prvog solitera otici, pa onim pravim putem - kuda su auti od Elektro-Doboja mogli da skrenu sa ceste prema onim garazama - da se normalno popnem...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako su se ova "brda" nekad cinila velika i opasna:)na skijama od ukradenih Kola gajbi i na sankama.
    Pokojni cika Pero (kucni savjet) bio u pravu sto se drveca tice. Starno izgleda super a mi ih mrzili. Kako i necemo kad su ih posadili na sred naseg "fudbalskog" terena.
    Kiseli

    OdgovoriIzbriši
  5. Al` dobre su nam bile te skije, brze, ja sam imala crvene (sigurno je gajba coca - cole ;).
    Kiseli, kako smo ih savijali? Znam da su bile savijene, jel` gajba negdje savijena?

    OdgovoriIzbriši
  6. Dacu ja vama...Moj stariji sin Sorel slomio je ruku na "Majinom" terenu,a Daniel je trckarao za svima njima...Divno je ovo sto radite i ti Majo,a i tebe,moj dragi Mure,"pratim"odavno, i dicim se sa svojim komsijom.Puno pozdravite svoje divne roditelje.Moj jedan dragi prijatelj bi,u ovom slucaju,svoj komentar o vama sazeo u par rijeci: "Kakva suma,takav zec.."

    OdgovoriIzbriši
  7. Da, u pravu ste čika Aleksa, ta sjećanja su lijepa za sve nas. Jole je sankama naletio na Kseniju Mićić (ako se dobro sjećam) i slomila je zub. Sad` će se Jole javiti i reći, nisam ja, hahaha. Ko zna ko je, u onoj gužvi.
    Bobo je jaknu izgubio. A da ne pričam o slomljenim naočarima.
    Sve je prošlo, a bilo je mnogo dobro.
    I šteta što su cijevi tu postavili i dragocjeno brdo smanjili. Snijeg se topi tu gdje su cijevi i ništa od sankanja.

    A ti si, Mure bio taj što se bezuspješno u zaletu penjao gore. Jesi bio uporan, hahaha, zezam se, svi smo to pokušavali, al` su čizme bile preklizave ;)
    Nije da se hvalim, al` ja sam se popela, u zaletu! (nedostaju mi smajlići da dočaram).
    Ako budeš zimi dolazio ovamo pokazaću ti kako.

    OdgovoriIzbriši
  8. Haha, ma nemoooj...Garant je neko ko je vec bio na vrhu tebi na pola uspona pruzao sanke da se za njih uhvatis :-) Tako se moglo popeti "iz zaleta".
    Neka vrsta ski-lifta, haha!

    Neizmjerno mi je drago da sam procitao i upis cika Alekse :-) Istina je, Sorel je nosio jedno vrijeme gips, ali se tada nisam sjecao kako je slomio ruku...znaci, ipak su za to krive vratolomije na Majinom terenu.
    Dragi komsija, Hvala na lijepim rijecima, i hvala na svim onim Vasim "uslugama" vezanim za Radio-Doboj, haha. "Motore" od "Divljih Jagoda" pustali ste mi svaki put! :-)
    Veliki pozdrav Vama, sinovima i teta Silvi.

    OdgovoriIzbriši
  9. pozdrav svima, Murisu mom komsi, cika Aleksi postovanje, tebe Majo neznam, al' nema veze. Svaka cast na ovim slikama. Slucajno saznam od mame iz Doboja da se vidjela sa Ivanom i Ivom Dominovic, oni su cini mi se u nekom selu pored Doboja, odakle je cika Ivan. Ako te bas zanima, raspitacu se. Izostavio si neke, ja se sjecam Zvonke i Mladena Gajek cini mi se, Jasna i Ajla Preldzic, Dijana i Biljana Stanisic, pa one tri sestre pored njih, Senka, Nihada i jos najmladja, nemogu se sjetit imena. Kliza,pored stepenica, kad je nocu zalijemo, da se ujutru sija, pa raja pocne padat, kako smo grozni bili!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lana, hvala na informaciji, ja sam se u međuvremenu čula sa nastavnicom Ivom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo, vidi Lane :-)

    Pa sta ima kono? E, nek' si se "prijavila". Heheh...
    Rekoh ja da cu garant zaboraviti nekoga. I bas zato nisam ni trebao da pominjem ostale, ali eto...
    Svakako se sjecam Jasne i Ajle (sa njom sam prijatelj na facebooku), naravno Bilja i Dijana su tacno iznad mene stanovale (Dijanu vidim svaki put i malog sina, a Bilju ne znam da li bi i prepoznao), pa moji dragi Gajeci, ili Tulje kako smo ih zvali (nece se oni ljutiti), a djevojcica (Boze, ja je i sad takvu vidim) je sad odrasla zena i uposlenik policije. Vernesa se zove.
    Javi se Lana cesce, evo mi ovako ovdje malcice sumiramo neke lijepe stvari iz proslosti i kombinujemo sa danasnjim vremenom. Ove stvari iz proslosti su milioniti dio samo. Nema nazalost vise takvih reakcija, jer je malo ljudi koji se javljaju, a koji bi imali sta reci i cega se sjetiti.
    Maja se, uprkos svemu "ubi" od posla, ali mislim da joj jos nije tesko, hehe.
    Pozdravi puno starce i buraza (a gdje je on?) i cujemo se...

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdravo komsije,
    bas ste fin forum napravili i ozivjeli mi slike iz djetinjstva. Sestra mi posla preko mail-a pa reko da se oglasim, da vas pozdravim i ubacim koji komentar. Ispred Muretovog balkona nije bio sam Garmisch Partenkirchen, nego je bila i Planica, pravili smo mi tu i skakaonice, a o klizalistu da i ne govorim. Tu je Aco Popovic glumio Krizaja na svojim novim skijama, pa kada se prosuo onda je poceo da jauce kako je nogu slomio, utom na balkon izadje pokojni cika Dragan i veli "ma pusti nogu, jel sa skijama sve u redu":))
    To je bilo zimi a ljeti se to pretvaralo u Marakanu gdje se fudbal igrao. Skoro me Djigum podsjeti na jedan dogadjaj kada smo tu izmedju ta dva drveta (gol)igrali ocjena. Igra se sastoji u tome da je jedan sudija tj ocjenjivac a istovremeno i izvodi penale a mi ostali smo golmani, pa ko najljepse odbrani taj dobije i najvecu ocjenu i on je ujedno i pobjednik. Ko bi drugi bio sudija nego Mure, a njegovi kriteriji su bili strogi.Ocjene su bile od 1 do 5 a kod njega najveca ocjena je 2, sve dok na gol nije stao Rajan koji se bacio kao pravi golman i glavom udario u drvo , sto je naravno izazvalo opsti smijeh ali zato je i ocjena bila cista 5.
    Srecom da udarac bio lakse prirode.
    Pozdrav jos jednom,
    Sani

    OdgovoriIzbriši
  13. Hahah, jeste, jeste. Bas tako je bilo Sani. Morao sam biti strog, jer se niko nije trudio. E, a Rajan je pokazao kako se u nedostatku golmanskog talenta sve moze kompenzirati sa vlastitom boli! :-)
    Koja su to prosipanja smjeha bila Boze dragi...kad Zvonki Tuljanu spade trenerka sa dupeta dok je nekoga ganjao, pa kad je Robija pao u onu vjecnu baru (Boze sacuvaj, ljeto-zima ondje uvijek bara) ispred ulaza u po ljeta na milion stepeni...Aco Dragojlo (kralj kraljeva) je znao satima urlati ispod prozora kad je zima i kada napada onaj dobri, suhi snijeg. Zasto se derao dozivajuci mamu, teta Branku? Naravno, tada se otvarala sezona zimskih sportova na nasem Garmisu, a on je ovako trazio paznju svoje mame: "Mamaaa, baci mi sankeeee" ;-) Aco je, za informaciju, zivio na trecem spratu ;-)

    Dobrodosao Sani. Nemas pojma kako mi je drago da si se javio. I ti i Lana. Pozdravite starce puno.

    OdgovoriIzbriši
  14. eeeeee.....drage moje komšije iz Ćuprijske 36 :))))

    OdgovoriIzbriši
  15. Evo sad sam slucajno naletila na Majin blog(Boris mi nije nista htio reci-ubicu ga!!)Al se ja ismija na ove sve price.Sve me to sve bacilo na nasu lijepu proslost.Majo svaka ti cast.Ja sam stanovala ulaz pored slavnog nama Ace Popovica.
    Puno pozdrava od Vesna

    OdgovoriIzbriši
  16. Vesna, sredi Borisa onako pošteno! ;)
    Drago mi je da si se javila :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Sjećam se da si stanovala u cik-cak zgradama, al` ne znam u kojem ulazu.

    OdgovoriIzbriši
  18. cao Majo

    Ja sam stanovala do Acine zgrade.U mojoj zgradi je bila Vanja Todic,Sanela Graljin i njezin brat Damir zvani Graljo,Ocka ustvari njegova pokojna baka,Bebana i ne sjecam se vise,jer to je stvarno davno bilo.Ali mogu ti reci da nam je tad pravo dobro bilo vise nego dobro,ali necu dalje,jer cu onda da placem.Puno pozdrava iz tople Holandije(21 stepen)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ma nije to bilo tako davno ;)
    Mnogo te pozdravljam :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Moj dragi prijatelj Miroslav Dominović živi u Zagrebu u naselju Sopot. Znam da mu je majka bila nastavnica i također znam da i oni imaju stan u Sopotu. Možete ga tamo naći, a on je i inače direktor prodaje u hotelu Sheraton, pa ga i tu preko maila možete pronać.
    Živili
    p.s. I ja se rado sjećam svog sretnog i bezbrižnog djetinstva

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja sam ovdje zakasnio :)

    Damir Graljo.

    Javite mi se na moj facebook profil

    OdgovoriIzbriši
  22. A stvarno ste vi iz cik-cak zgrada najbrojniji :)
    Mogli ste i Kućni savjet oformiti hahaha
    Šalim se. Nisi zakasnio, ovdje se ne kasni, bezvremenski je prostor ;)

    OdgovoriIzbriši