24. svi 2009.

kino








3 komentara:

  1. Ah, tu smo. Dobro stano kino. Veceras "Strava u ulici brijestova". Freddy Krueger ponovo ubija u snovima, hehe...
    Zute karte za "dole", a crvenkaste za "gore". :-)
    Imam karte za sedmi red "gore"...
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. A ja se jos uvijek sjecam filma "Noc vjestica" i straha koji me pratio puno mjeseci poslije gledanja istog. Navece, kada sam htjela kuci, zvonila sam da me tata ceka dok se penjem uz stepenice do nasega stana, jer sam se plasila tipa iz filma, koji me "pratio" cim bi pala noc. "Sjaj u travi" sam tu vidjela vise puta, ali svaki put se ponovo rasplakala, kao da ga gledam prvi put. Mogla bih da nabrajam jos gomilu filmova koje sam tu vidjela i bezbroj priredbi koje sam tu, u nasem kinu, dozivjela. Slicne drvene stolice sam jos jednom dozivjela u Beogradu, u kinu "Balkan" negdje krajem osamdesetih, ali je danas "Balkan" obnovljen i nema vise tih drvenih stolica.Valjda zbog naseg kina i dozivljaja ondasnjih vremena i danas kada sam na nasim prostorima (shvatice ko zeli sta ovim mislim)trazim slicna kina nasem dobojskom, sa drvanim stolicama. I nadjoh takvo jedno prije par godina u Porecu i na Visu. Samo su filmovi drugaciji, vrlo cesto bezdusni.Sta danas tamo igra ne znam, ali se nadam da je opet u 5 i u 7 ili u 6 i u 8 neki dobar film na programu. Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da je kino sad u 6 i u 8, ulaznice 3 KM.
    Sad se samo ide gore, bude do pola popunjeno. Dole je prazno.
    Ali kad su priredbe ili pozorišne predstave, onda su sva mjesta popunjena, i gore i dole.

    A ja sam gledala Trinaesti, petak.
    Pisalo je: ZATVORITE PROZORE, ZAKLJUČAJTE VRATA, NEŠTO SE KRIJE U MRAKU. Il` je to bila Magla? Poslije filma dođem do zgrade, a mrak je, a činilo mi se da je neko ispod stepenica (one šuplje stepenice ispred ulaza). Mogla sam ja njih i preskočit`, al` šta ako me uhvati za nogu?! Stala sam iza one vrbe, i zvala mamu, a niko me nije čuo...
    Felina mama je slučajno izašla iz njihovog ulaza, pitala me, šta mi je, pa je pogledala ispod stepenica, neka velika bijela kesa je bila dole. Upalila mi svjetlo u ulazu. I sad sam joj zahvalna zbog toga ;)

    OdgovoriIzbriši