31. svi 2009.

crvene garaže i golub ;)




Broj komentara: 9:

  1. Mure, jesu li ovo crvene garaže?

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno ;-)
    Evo da ti jos pomognem sa materijalom, hehe.
    Prosle godine snimljeno u avgustu...

    Evo:
    http://img20.imageshack.us/my.php?image=garaze.jpg

    Pa ako hoces edituj i publikuj.
    Ja se tad dan vracao iz "Slatke Tajne" (imaju najbolji espresso), pa sam prosao naravno ovuda kuci. I tada sam i uslikao ovo.

    P.S. Ne radi ti e-mail?! Tj. ne ide nikako preko Outlooka. Odmah mi se Outlook ugasi...
    Zato nisam mogao da ti ovu sliku na mail posaljem, vec ovako...

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Majcice,
    pa ovo mi je sve poznato.
    ...Cak i ovaj golub mi poznato izgleda.
    Vratila si me u prosli vijek s ovom slikom.
    Haris A.

    OdgovoriIzbriši
  4. outlook zaobiđi drugi put, javi se na e - mail, on radi:

    majapenava@yahoo.de

    pošalji probno pismo, da provjerimo.

    ps slika je manjeg formata, ali je lijepa. hvala mure :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je super... Idem sad zvati tetku da je pitam dali joj se osušio veš!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa bolji od Majice...
    (u biti je treb´o biti superlativ,al´ sta ces)
    (;-)
    Pa ko je ovdje stariji,Majo?
    heheh.Pozz

    OdgovoriIzbriši
  7. Superlativi i deminutivi znaju da zbune, pa možemo i bez njih.
    Jesi stariji, jesi, hahaha jedan dan! Kad si požurio, drugi put sačekaj ;)

    OdgovoriIzbriši