11. svi 2009.


Broj komentara: 6:

  1. Draga Majo,
    zamolila bih te da fotografises dobojsku bolnicu ili bolje receno prvu zgradu od ulaza desno gdje je, ako me sjecanje po prici moje mame dobro sluzi, 1969-te bilo porodiliste. Ako bi jos uspjela da fotografija bude fotografija dana u cetvrtak,14.5. bila bih ti bezgranicno zahvalna. Tvoja Svjetlana

    OdgovoriIzbriši
  2. Rekla si da se ne zahvaljujem na slikama. I necu. ;-)
    Samo cu reci da mi je drago da "radis" dalje.
    A imam ja jos ideja...hhehe :-P

    Poozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Svjetlana,
    i ja mislim da je desno od ulaza nekada bilo porodilište.
    Znači, u četvrtak nekadašnje dobojsko porodilište :)
    A što baš četvrtak? Jel` rođendan? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan prijedlog Svjetlana, pa skoro svi smo se tu rodili :)

    Vaše ideje i želje opravdavaju smisao postojanja bloga.

    Zato, Svjetlana, Mure i ostalo društvo, samo naprijed sa prijedlozima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeste, Majo, okrugli. Budi sjecanje na najljepsu i najjacu vezu u mome zivotu.
    Hvala. Svjetlana

    OdgovoriIzbriši